snyggisarnaonmsp

Alla inlägg under juli 2012

Av snyggisarnaonmsp - 31 juli 2012 12:22

Rubriken heter Milla + Hjälp. Det jag menar är att det är 2 inlägg i ett! Vi börjar med Milla. Milla är en av mina bff! ( Best friend forever ) Och vi kanske ska sova över idag. Och spela MSP Förståss! Kanske ett litet inlägg på blöggen också Ö.Ö Och så kommer vi till andra punkten som heter Hjälp! Har bara ungefär 1.000 fame kvar! Lvl 9 här kommer jag! Jag vill verkligen levla! Här kommer några smileysar -----> Ö.ö ö.Ö Ö.Ö ö.ö Det där var bara Ö.Ö Smileysar men jag ska visa några andra. Här kommer dom! -----> *.* .*. ^^ O.O o.o O.o o.O Nu kan jag inga fler. Iaf inte just nU! Vad gör ni då? Kommentera gärna så kan jag lägga in ert bloggnamn på blöggen! Brb....  

 

Av snyggisarnaonmsp - 30 juli 2012 22:49

YesBox, slutar nog inte, för cain35´s skull!   Men på lördag om jag nt levlat då då slutar jag, allvarligt talat! Han vill inte att jag slutar, jag vill inte göra honom ledsen, men är inte jag i lvl 9 på lördag då fan! Då säger vi: Hejdå majapc och hejdå MSP Säger jag! Har drygt 5.500 fame kvar till level 9, lvl 9 är det ända jag vill ha nu! och min lilla cain35 förståss! Rör du honom! Då fan! Då rör jag dig med en kniv! Nej, jag bah skoja, det där var ett enkelt litet skoj! Saknar er! Alla läsare! Besök bloggen oftare! När jag väl bloggar så bloggar jag ofta, specciellt nu när jag är hos mormor, jag och syrran får typ göra vad vi vill, vara uppe typ hur länge vi vill! Bloggen i Love You!   Cain35 I Love You too! Wäääh, saknar min mamma!   Mamma! Jag kanske inte skulle sovit här? Nåja, imorrn sover jag hellre hemma. Mamma! Jag saknar dej! Jag saknar mitt gamla jag! Jag har fått så många känslor och så nu för tiden, blir tårögd av orden "Kärlek" "Familj" "Hopp" "Lycka" Även fast det kanske är bra ord! Nu Kom jag på en fantasktisk idé! Jag skriver en novell! Låt mig presentera: Dom fyra orden som får mig att gråta - Novell av Majapc...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Layla är 13 år och bor med sin mamma och pappa, bror och syster, i en gård ute vid havet. Det är superfint där. Och så kan dom åka till en ö som ligger jättenära, men dit kommer som med båt. Förstås. Hon har en bästa vän  som heter Mira. Men någon pojkvän har hon förstås inte. Skolan ligger 15 kilometer bort. Dom har bara en liten träbåt, och på den ön som Layla bor på, där finns det ingen skola, skolan där la ner för ungefär 66 år sen på grund av mögel och fuktskador. Layla tycker att det är väldigt kul att vara där och utforska huset och sånt. Men jah, vi var ju där vid skolan, skolan heter Önskebrunnen ( Bara Kom På Något ) Och där finns det 9 klasser. 1:an 2:an 3:an 4:an 5:an 6:an 7:an 8:an 9:an. Layla ska snart fylla fjorton och ska börja 6:an, det tycker hon ska bli skönt, för där slipper man alla lärares tjat om att man inte får ha något godis, läsk eller tuggummi. För det får man nämligen bara ha i 6:an och högre. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Och mer får ni veta i början av novellen, det där var bara introduktion eller vad man säger. Tjenixen och gondnatt!

 

Av snyggisarnaonmsp - 30 juli 2012 21:12

Hejsan eller Tjenixen som det står det. Daddadadaddadd! Ville bara få mycket sagt så därför skrev jag dadadadaddaddadadad typ något sånt, där fick jag ännu mer sagt, men det som var meningen att säga var att jag skulle berätta lite nyheter på MSP. 1. OS-Tema skulle jag kalla temat. 2. Har ett nytt djur. Jag hade ju ett djur en dalmatin vid namn ♥Caramell♥ Och mitt nya djur är en liten gul boonie, vid namn ♥Socker♥ . 3. Lvlar snart till lvl 9. 4. Om jag nt har lvlat om 5 dagar så slutar jag, och då kommer jag blogga hela dagarna. Men jag ska iaf anstränga mig lite för att lvla men jag säger liksom. Lvlar jag nt om 5 dagar så är det farväl MSP. Har nt sagt det på MSP Än, för jag vill se hur många som läser bloggen. Ingen kommer ju få veta om ingen läser bloggen. Lvla mig och jag stannar, låt mig stanna i lvl 8 och jag slutar. Många gånger har jag sagt att jag ska sluta men nu menar jag det verkligen. Många slutar och snart gör jag det kanske också.  Eller vill du det? Nehe, ge auto, se på filmer! LVLA MIG INNAN 5 DAGAR ANNARS SLUTAR JAG OCH JAG MENAR ALLVAR!!!!!!!!!!! BRBBBBBB!

Av snyggisarnaonmsp - 30 juli 2012 19:08

CuteBarbieFace är en jäwla XD Aa, en XD Är hon. 300 har Love it:at hennes ArtBook den heter Ni utan smink betyder inget! När 350 har gillat slutar hon! Jag kan förklara varför detta händer. Hon är bäzza med Sweet_lips, och alla vet vem Sweet_lips är. Tror jag iaf! Jag vet iaf vem hon är hon är iaf en XD Hon med! Jag använder inte smink men det inntresanta är att jag visst betyder något. 50 till kan väl för fan love it:a så slipper vi se ut så här DX Och så här i kommentarsrutorna: Din jäkla idiot! XD Man betéer sej för fan inte såhär! Så ser det ut i kommentarsrutorna. Ooops, texten ändrades till svart! :o Men nu får det vah så! XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD  XD XD! Många XD:N Va? Tycker jag iaf. Nu ska jag se på maddenis Kf;s och få en till tre presenter!   Tror jag satsar på 2 vilket betyder 20 Kf;s Men, aa vet ni inte vad jag pratar om så kolla på maddenis AB ( ArtBook ) Detta vart väll ett ganska långt inlägg? Tycker iaf jah. Typ Allt Handlar Ju Om XD;n CuteBarbieFace, men vem bryr sejj? Jag tänker ändå inte bry mig om att hon finns. Jag kanske verkar dryg men jag gillar bara inte henne XD! Hejjdå! Älskar er!

Av snyggisarnaonmsp - 30 juli 2012 08:29

Hejsan! Idag ska jag till badhuset med mormor och syrran. Så jag kommer blogga mera sen. Men ni får nöja er med det här lilla inlägget sålänge. Jag kommer inte skriva så mycket för att min syrra är med och hon vill logga in på MSP Så vi ska göra det nu, hejdå. Brb...  <----- Min syrra valde smileyn

Av snyggisarnaonmsp - 29 juli 2012 16:02

Hajj igen bloggen! Syrran skulle äta lite, jag var inte hungrig!

Tack alla läsare. Om jag ens har några vill säga. Men annars så skriver jag här ändå.

Någon har väll åtminstone chekat in för en stund! När hon kommer tillbaka fortsätter jag med MSP

LÄSSSS! PLIZZ! HAR INTE EN ENDA LÄSARE! IAF INGEN SOM FÖLJER BLOGGEN! LÄÄÄÄÄÄS! BRB...!

Av snyggisarnaonmsp - 29 juli 2012 15:56

Hajj! På Dajj! Kom nyss hem från våran lilla semester-sak!

Hinner inte blogga så mycket just nu! Förmin syrra hatar att jag inte är inne på MSP Nu!

Men mer av mig på MSP

Av snyggisarnaonmsp - 28 juli 2012 07:57

Glömde säga Brb... Logga in på MSP Och chatta med mig! Men du kan gärna stanna här en stund och läsa lite, om det inte är nåt fel med det, låt oss säga, Brb...

Presentation

Hajj på Dajj. Jag är en Msptokig tjej som gärna vill att du följer bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra mer när det gäller bloggen eller Msp?
 Vara inne mer på Msp.
 Börja med veckans låt.
 Skriva fler inlägg.
 Göra fler omröstningar.
 Lägga upp videor, bilder, och inlägg.
 Göra en snygg header.
 Annat förslag.
 Ps: Har du annat förslag säg till mig på Msp eller kommentera vad det är för förslag!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards